Τα πρώτα Χριστούγεννα μαζί

Πέρυσι ήσουν ένα μικρο ανθρωπάκι μέσα στην κοιλιά μου. Και φέτος να σαι!!! Ένα μωρουδέλι ζωηρό μέσα στο γιορτινό σου φορμακι..Το πιο μεγάλο δώρο ανάμεσα στα δωράκια σου.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ


Πέρασαν όμορφα και οικογενειακά τα Χριστούγεννά μας. Έτσι όπως μας αρέσει να είναι αυτές τις μέρες.
Την παραμονή το βράδυ ήμασταν στο σπίτι μας οι δυο μας και ο Δημητρακης από νωρίς κοιμήθηκε!!
Έτσι και εγώ έφτιαξα την αγαπημένη μας πίτσα και 2 πεινιρλι από την ίδια πεντανόστιμη ζύμη για πρωινό.





Τα Χριστούγεννα μας ξύπνησε ο μωρούλης με δυνατά αγου, σχεδόν τσιριχτά. Φωνούλες και γελάκια, σαν να ήθελε να μας πει τα κάλαντα!!
Καφεδάκι από τα χεράκια του άντρα μου με κανέλα και το πεινιρλι για πρωινό (το οποίο ήταν σαν να ψήθηκε εκείνη την στιγμή. Συνταγή για την ζύμη  θα δείτε εδω!!!) Ύπέροχα..

Έτοιμαστήκαμε σιγά σιγά και πήγαμε στους γονείς μου που ετοιμάζαν το γιορτινό τραπέζι όπως κάθε χρονιά. Όλα όμορφα παρέα με την αδερφή μου κ τον γαμπρό μου.
Το απόγευμα καφεδάκι με τον φίλο , κουμπάρο και μέλλον νονό του Δημητράκη.



Κάπως έτσι έκλεισε η μέρα των Χριστουγέννων για εμάς φέτος.!!
Χρόνια πολλά σε όλους και του χρόνου με υγεία και χαρά!!




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απόκριες με το μικρούλη μου

Έδεσσα την άνοιξη!!

Το δικό μας Ουράνιο τόξο