Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα πρέπει που δεν θα έπρεπε να λέγονται

Αναρωτιέμαι ποιος έχει βγάλει αυτούς τους "κανόνες" και τα πρέπει σχετικά με την ανατροφή των παιδιών. Κανόνες που μόνο άγχος και κούραση προκαλούν στους νέους γονείς. Όσο και να θες να κλείσεις τα αυτιά σου,όλο και κάτι θα σε επηρεάσει και θα μπεις στο τρυπακι ν 'αναρωτιέσαι;;Μήπως κάνω κάτι λάθος;

Αυτές τις μέρες  έγινε η αλλαγή στον ύπνο του μωρού. Από το πορτ μπεμπέ στην κούνια του. Επειδή όμως  δεν χωράει με τίποτα στη κρεβατοκαμαρα αναγκαστικά είναι  στο δωμάτιο  του. Δεν γινόταν  με τίποτα  να τον αφήσω μόνο του,σ ένα καινούριο  χώρο και εγώ να κοιμάμαι ήσυχη. Απλά δεν γινόταν ..
Τρίτη νύχτα απόψε στο παιδικό, μαζί με τον καρδουλη.
Έχω ήδη ακούσει αρκετά. Ότι πρέπει να μάθει μόνος του να κοιμάται, ότι πρέπει να επιστρέψω στο κρεβάτι μου κ΄ εγώ. Ότι το έχω κακομάθει..ότι πρέπει να βάλω το κάγκελο στην κούνια και να φύγω..

Πόσες φορές οι ίδιες ατάκες σε τόσο λίγες μέρες.
Πρέπει να μάθει μόνος του. Δεν ξέρω για πιο λόγο πρέπει να αφήσω ένα μωρό μόνο του από τη στιγμή που ούτε εγώ θα ήθελα να κοιμάμαι μόνη μου. Κακομαθαινει ένα μωρό επειδή ζητάει τη μαμά του και αυτή ανταποκρίνεται; ;

Θα πάρω το μωρό μου αγκαλιά όλη τη νύχτα. Να μεγαλώσει μέσα σε αυτήν. Να ξέρει ότι θα υπάρχει και μέρα αλλά και νύχτα εκεί για αυτόν.
Κλείνω λοιπόν, τα αυτιά μου και δεν ακούω κανέναν παρά μόνο του κλάμα του, που ξύπνησε και θέλει τη μαμά του..

Καλό βράδυ.

όλα για το χαμόγελό σου



Σχόλια

Ο χρήστης Ελπίδα - two boys and hope είπε…
Να μην ακους τα πρέπει των αλλων Γιάννα μου.. Τα μωρα θελουν τη μανουλα τους. Να κανεις οπως νιωθεις.. Αυτο ειναι το καλυτερο για το παιδακι σου.
Ο χρήστης Inventivemommy είπε…
Κάνε αυτό που νομίζεις εσύ καλό για το παιδί σου και κλείσε τα αυτιά σου στους υπόλοιπους. Και σου το λέω εγώ που ο γιος μου 6 χρονών δεν κοιμάται μόνος του παρά ελάχιστες φορές.
Ο χρήστης Gianna Tok είπε…
αυτό θα κάνω κορίτσια!!!όσο με χρειάζεται θα 'μαι δίπλα του. γιαυτό είμαστε. απλά κάποιοι δεν το καταλαβαινουν και λένε διάφορα

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλό Φθινόπωρο!!

Μπήκε και ο Σεπτέμβρης!!!Τόσο γρήγορα που ακόμη δεν το κατάλαβα!! Έχω τόσο καιρό να γράψω!! Και αυτό γιατί εδώ και 1 μήνα περίπου ο Δημητράκης περπάτησε και εγώ τον κυνηγάω όλη μέρα ή αυτός εμένα.!! Γενικά το πρόγραμμα έχει παιχνίδι και πολύ κυνηγητό. Δε λείπουν οι πτώσεις φυσικά και οι αταξίες. Οπότε όπως καταλάβατε... Καθόλου χρόνος να καθίσω και εγώ λίγο στο pc.
Όταν κοιμηθεί, που θα είναι για ελάχιστη ώρα, θα τρέχω να καθαρίσω , να μαγειρέψω ή να βάλω καποιο πλυντήριο που πάντα θα είναι γεμάτο και θα με περιμένει.

Προσπαθώ να προσαρμοστώ και με το νέο μου πρόγραμμα, καθώς απο 1-9 επέστρεψα και στην δουλειά μετά από τόσο καιρό που είχα άδεια επιπλέον της κανονικής μου λόγω της επέμβασης του Δημήτρη...Που θα πάει θα βρεθεί ένας ρυθμός και θα προσαρμοστούμε όλοι και επιτέλους να ηρεμήσουμε και να βρούμε και λίγο χρόνο να χαλαρώσουμε.

Το θετικό είναι ότι μέχρι τώρα ο Δημήτρης καλοπερνάει με τους παππούδες όσο λείπω στη δουλειά και αυτό με κάνει χαρούμενη και ήρεμη, γιατί το είχα μεγά…

Τα πρωτα γενέθλια! !ενας χρονος μαμακουλα!!

Περασαν και τα πρωτα μας γενεθλια.!! Ενας ολοκληρος χρονος με το ζουζουνι μας.Ενας χρόνος  μαμα! Υπεροχος χρονος ολο αγκαλιες μετο μωρακι μου. Ποσο γρηγορα περναει ο καιρος.. Και ποσα πραγματα ζησαμε ολοι μαζι σαν οικογένεια. Καποιος να σταματησει λιγο τον χρονο ρε παιδιά.. να διαρκεσει ακομη λιγο η αγκαλια με το μωρο, το γελακι του το δυνατο οταν ξεκαρδιζεται. Λιγο ακομη γιατι δεν προλαβαινω να τα χορτασω.. Λογω της μετακομισης δεν μπορεσαμε να κανουμε κατι ιδιαιτερο για τα πρωτα του γενέθλια. Η γιορτουλα μας εγινε στο σπιτι των γονιων μου γιατι το δικο μας ηταν σαν βομβαρδισμενο τοπιο. Πηραμε μερικα μπαλονια και παραγγειλαμε μια τουρτιτσα. Απο το μεσημέρι  μαζι με την μαμα μου φτιαξαμε 2 σπανακοπιττες κ τυροπιττακια. Στολισαμε τα μπαλονια και έτοιμοι  για να βαλουμε το κερακι μας και να κανουμε το πρωτο φουυυυ!!Ο Δημητρης ενθουσιαστηκε με τα μπαλονια και προσπαθούσε να τα πιάσει. Αλλά  όλο του εφευγαν απο τα χέρια και αυτός μπουσουλουσε γρήγορα απο πίσω γελοντας δυνατά. Αυτο το γέλι…

ΠΤΔΘ!!!!

Την Κυριακή πήγαμε  σε μια πολύ ωραία εκδήλωση. Λόγω της εβδομάδας μητρικού θηλασμού, διοργανώθηκε ταυτόχρονος θηλασμός σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας!!!
Πήγαμε οι 3 μας!!! Ήταν υπέροχα. Τόσες μαμάδες με μωράκια και νήπια,και ανάμεσα τους και εμείς. Για πρώτη φορά!!!Εύχομαι και του χρόνου να είμαστε καλά και να ξανάπαμε.
Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους μπαμπάδες που ήταν εκεί,και δείξανε πως οι εποχές αλλάζουν και πλέον οι μπαμπάδες στηρίζουν τις μαμάδες να θηλάσουν.
Γιατί χωρίς την στήριξη κ την συμπαράσταση τους θα ήταν όλα πιο δύσκολα.
Ένα μεγάλοοοοο πολύυυ μεγάλο ευχαριστώ και στον δικό  μας τον μπαμπά που είναι πάντα δίπλα μας!!! Στηρίζει τον θηλασμό πάντα κ παντού!!!

Ο καλός μου έχει βάλει μπουκαλάκια με νερό παντού μέσα στο σπίτι, έτσι ώστε όταν θα΄μαι μόνη και διψάσω θηλάζοντας να βρω ένα νεράκι κοντά μου. Στην υγειά του λοιπόν!!!!Το ευχαριστώ είναι λίγο!!!!

Δε γινόταν φυσικά να μην κάνουμε και μια βολτούλα στην παραλία μετά την εκδήλωση. Ο καιρός ήταν με το μέρος μας!!!Και τ…