Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δυσκολες νυχτες.

Από την Κυριακή το απόγευμα άρχισε να βήχει λίγο. Και μετά μπούκωσε και η μυτούλα του...Δυσκολεύεται να φάει λόγω αυτού. Και με  τις στερεές που είχε αρχίσει δειλά δειλά να ανοίγει το στάμα  του και να δείχνει ενδιαφέρον, τώρα  τίποτα. Ευτυχώς πίνει πολύ γάλα. Και ευτυχώς έχει διάθεση για παιχνίδι και γελάκια..

Την νύχτα ξυπνάει πολλές φορές και μετά δεν έχει ύπνο για περίπου 2 ώρες. Είμαι κομμάτια. Από την νύστα νιώθω πολλές φορές πως δεν έχω δύναμη να τον σηκώσω.  Η νύχτα πλέον με τρομάζει. Δεν μ'αρέσει να είμαι ξύπνια στο σκοτάδι. Νιώθω ότι δεν έχω δύναμη, αλλά συνέχεια βρίσκω. Ξαπλώνω δίπλα του να ακούω την ανασουλα του και έτσι ηρεμώ λίγο. Θέλω να πιστεύω ότι το πρωί θα ναι καλύτερα.

Και μετά έρχονται και οι δύσκολες σκέψεις. Η αγωνία για την επέμβαση, η αγωνία μου για την επιστροφή στην δουλειά μου σε 2 μήνες. Θα μου λείπει..από όταν γεννήθηκε δεν τον άφησα λεπτό. Και πέφτω πολύ.., μέσα στην αϋπνία και στο σκοτάδι περιμένοντας να με πάρει και εμένα ο ύπνος ξανά. Να είμαι και εγώ το πρωί καλύτερα. Και να δω τα πράγματα πιο καθαρά κ αισιόδοξα. Όπως, ,ίσως, πραγματικά να είναι.

Και έρχονται γρήγορα οι νύχτες.
Και μέσα στο σκοτάδι κ στην ησυχία ένα μικρο χερουδακι νιώθω να με χαϊδεύει απαλά στο μάγουλο.. Πόσο απαλό μπορεί να είναι αυτό το άγγιγμα; Πόσο δύναμη μπορεί να δώσει;


Σχόλια

Ο χρήστης Ελένη B είπε…
Αχ αυτά τα χεράκια!!
Ο χρήστης Gianna Tok είπε…
Αχ!!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλό Φθινόπωρο!!

Μπήκε και ο Σεπτέμβρης!!!Τόσο γρήγορα που ακόμη δεν το κατάλαβα!! Έχω τόσο καιρό να γράψω!! Και αυτό γιατί εδώ και 1 μήνα περίπου ο Δημητράκης περπάτησε και εγώ τον κυνηγάω όλη μέρα ή αυτός εμένα.!! Γενικά το πρόγραμμα έχει παιχνίδι και πολύ κυνηγητό. Δε λείπουν οι πτώσεις φυσικά και οι αταξίες. Οπότε όπως καταλάβατε... Καθόλου χρόνος να καθίσω και εγώ λίγο στο pc.
Όταν κοιμηθεί, που θα είναι για ελάχιστη ώρα, θα τρέχω να καθαρίσω , να μαγειρέψω ή να βάλω καποιο πλυντήριο που πάντα θα είναι γεμάτο και θα με περιμένει.

Προσπαθώ να προσαρμοστώ και με το νέο μου πρόγραμμα, καθώς απο 1-9 επέστρεψα και στην δουλειά μετά από τόσο καιρό που είχα άδεια επιπλέον της κανονικής μου λόγω της επέμβασης του Δημήτρη...Που θα πάει θα βρεθεί ένας ρυθμός και θα προσαρμοστούμε όλοι και επιτέλους να ηρεμήσουμε και να βρούμε και λίγο χρόνο να χαλαρώσουμε.

Το θετικό είναι ότι μέχρι τώρα ο Δημήτρης καλοπερνάει με τους παππούδες όσο λείπω στη δουλειά και αυτό με κάνει χαρούμενη και ήρεμη, γιατί το είχα μεγά…

Τα πρωτα γενέθλια! !ενας χρονος μαμακουλα!!

Περασαν και τα πρωτα μας γενεθλια.!! Ενας ολοκληρος χρονος με το ζουζουνι μας.Ενας χρόνος  μαμα! Υπεροχος χρονος ολο αγκαλιες μετο μωρακι μου. Ποσο γρηγορα περναει ο καιρος.. Και ποσα πραγματα ζησαμε ολοι μαζι σαν οικογένεια. Καποιος να σταματησει λιγο τον χρονο ρε παιδιά.. να διαρκεσει ακομη λιγο η αγκαλια με το μωρο, το γελακι του το δυνατο οταν ξεκαρδιζεται. Λιγο ακομη γιατι δεν προλαβαινω να τα χορτασω.. Λογω της μετακομισης δεν μπορεσαμε να κανουμε κατι ιδιαιτερο για τα πρωτα του γενέθλια. Η γιορτουλα μας εγινε στο σπιτι των γονιων μου γιατι το δικο μας ηταν σαν βομβαρδισμενο τοπιο. Πηραμε μερικα μπαλονια και παραγγειλαμε μια τουρτιτσα. Απο το μεσημέρι  μαζι με την μαμα μου φτιαξαμε 2 σπανακοπιττες κ τυροπιττακια. Στολισαμε τα μπαλονια και έτοιμοι  για να βαλουμε το κερακι μας και να κανουμε το πρωτο φουυυυ!!Ο Δημητρης ενθουσιαστηκε με τα μπαλονια και προσπαθούσε να τα πιάσει. Αλλά  όλο του εφευγαν απο τα χέρια και αυτός μπουσουλουσε γρήγορα απο πίσω γελοντας δυνατά. Αυτο το γέλι…

ΠΤΔΘ!!!!

Την Κυριακή πήγαμε  σε μια πολύ ωραία εκδήλωση. Λόγω της εβδομάδας μητρικού θηλασμού, διοργανώθηκε ταυτόχρονος θηλασμός σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας!!!
Πήγαμε οι 3 μας!!! Ήταν υπέροχα. Τόσες μαμάδες με μωράκια και νήπια,και ανάμεσα τους και εμείς. Για πρώτη φορά!!!Εύχομαι και του χρόνου να είμαστε καλά και να ξανάπαμε.
Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους μπαμπάδες που ήταν εκεί,και δείξανε πως οι εποχές αλλάζουν και πλέον οι μπαμπάδες στηρίζουν τις μαμάδες να θηλάσουν.
Γιατί χωρίς την στήριξη κ την συμπαράσταση τους θα ήταν όλα πιο δύσκολα.
Ένα μεγάλοοοοο πολύυυ μεγάλο ευχαριστώ και στον δικό  μας τον μπαμπά που είναι πάντα δίπλα μας!!! Στηρίζει τον θηλασμό πάντα κ παντού!!!

Ο καλός μου έχει βάλει μπουκαλάκια με νερό παντού μέσα στο σπίτι, έτσι ώστε όταν θα΄μαι μόνη και διψάσω θηλάζοντας να βρω ένα νεράκι κοντά μου. Στην υγειά του λοιπόν!!!!Το ευχαριστώ είναι λίγο!!!!

Δε γινόταν φυσικά να μην κάνουμε και μια βολτούλα στην παραλία μετά την εκδήλωση. Ο καιρός ήταν με το μέρος μας!!!Και τ…