Έδεσσα την άνοιξη!!

Μέσα στο Μάρτιο πήραμε την απόφαση να κάνουμε μια πολύ σύντομη εκδρομή στην κοντινή μας Έδεσσα. Ένα μέρος που για τους περισσότερους Θεσσαλονικείς είναι γνώριμο.
Εγώ μικρή πήγα πολλές φορές με την οικογένεια μου. Και σαν φοιτήτρια με την παρέα μου.
Καμία φορά όμως, από όλες που πήγα, είτε με οικογένεια ,είτε με παρέα δεν είδα κάτι άλλο πέρα από τους πασίγνωστους καταρράκτες.

Η Έδεσσα είναι μια πόλη πανέμορφη και πολύ καλά οργανωμένη ώστε ο επισκέπτης να μπορεί να δει όλες τις ομορφιές της.

Αρχικά επιλέξαμε έναν ξενώνα στην συνοικία Βαρωσι. Είναι κοντά σε όλα με τα πόδια και το αυτοκίνητο δεν χρειάστηκε καθόλου να το μετακινήσουμε μέχρι την αποχώρηση μας.

Η συνοικία είναι πάρα πολύ γραφική με τα παραδοσιακά αρχοντικά σπίτια και τα λιθόστρωτα δρομάκια. Ο ξενώνας υπέροχος. Ένα παραδοσιακό σπίτι που νιώσαμε όντως σαν να ήμασταν στο σπίτι μας. Οι οικοδεσπότες ήταν πρόθυμοι να μας δώσουν πληροφορίες για το πώς να οργανώσουμε την βόλτα μας.
 Αρχικά πήγαμε στους καταρράκτες!!!
Ο Δημήτρης ενθουσιάστηκε ,πρώτη φορά ειδε κάτι τέτοιο !! Το μόνο πρόβλημα ήταν πως δεν κατεβαίνει καρότσι μέχρι κάτω, οπότε δεν μπορούσαμε να κατέβουμε όλοι μαζί . Κάποιος ήταν επάνω με την Δέσποινα .
Έπειτα περπάτησαμε στην συνοικία Βαρωσι
Υπέροχη θέα από ψηλά!!
περπατησαμε προς το κέντρο περνώντας πάνω από τα ποτάμια. Η Δέσποινα έλεγε συνέχεια ουαουυυυυ!!!
Στην συνοικία Βαρωσι υπάρχει αυτό το άγαλμα του γεωργού με την κατσίκα του και το γαϊδουράκι του
Υπέροχο ηλιοβασίλεμα πάω από το ποτάμι.

Επισκευτηκαμε το μουσείο του νερού ,το μουσείο των γεύσεων,όπου μας ξενάγησε με πολύ όρεξη ο υπεύθυνος. Είδαν το ερπεταριο ο Δημήτρης με τον Κώστα..εγώ δεν ήθελα να μπω μέσα.!!!
Για την επόμενη μέρα αφήσαμε την επίσκεψη στο αρχοντικό σπίτι και το λαογραφικό Μουσείο. Φεύγοντας περάσαμε από την λίμνη Άγρα και ειδαμε το μουσείο άγριας ζωής . Με τα βαλσαμωμένα πτηνά κ ζώα .

Φάγαμε στον παλιο σιδηροδρομικό σταθμό οπου τώρα υπάρχει μια ταβέρνα  και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής..

Αυτή τη φορά γνώρισαμε την Έδεσσα καλύτερα..Ήταν υπέροχα όλα όσα είδαμε.. τα παιδιά το χάρηκαν πολύ και κάναμε ένα διάλειμμα από την καθημερινότητα μας.
Εύχομαι να επιστρέψουμε σύντομα!!