Δημήτρης

Πέρασε και η μέρα της βάφτισης. Τώρα κοιμάται  στην αγκαλιά μου. Και σκέφτομαι ότι αυτό είναι το νόημα της ζωής. Αυτές οι στιγμές. Η ηρεμία που νιώθω όταν έρχεται αυτή η ώρα, που αποκοιμιέται στην αγκαλιά μου θηλάζοντας, δεν υπάρχει πουθενά άλλου. Κάθε νύχτα ένα κλικ μεγαλύτερος. Αυτη τη στιγμή  η καρδιά μου υπερχειλίζει από λατρεία και τα μάτια μου από δάκρυα. 
Θυμάμαι την ήμερα που έσπασαν τα νερά. Δεν φοβήθηκα, δεν αγχώθηκα. Τίποτα άλλο δεν ένιωσα, παρά  μόνο απέραντη συγκίνηση. Τόσο πολύ που δεν μπορούσα να πω λέξη. 

Συγκίνηση νιώθω κ τώρα, που βαφτίστηκε το καρδουλακι μας. Πω πω!! Πως περνάει ο καιρός,  αλλά τα συναισθήματα μένουν ίδια. Κάθε φορά που τον κρατώ στην αγκαλιά μου και αυτός κοιμάται. Κάθε φορά που τον αφήνω στο κρεβάτι του και σε λίγα λεπτά νιώθω να λείπει  αφόρητα από την αγκαλιά μου.
Αυτές οι στιγμουλες, οι μεγάλες στιγμές για μένα, η δύναμη μου.

Σε λένε Δημήτρη ψυχή μου... Να σε χαιρόμαστε. Να σε γεμίζουμε χαρές..Να γελάς πάντα δυνατά και να μας κάνεις να ανατριχιαζουμε από ευτυχία.


Σχόλια

Ο χρήστης Ελπίδα - two boys and hope είπε…
καλότυχος και φωτισμενος ο Δημητρης σας!!
Ο χρήστης Unknown είπε…
Καλοτυχος ο νεοφωτιστος!!! Να τον χαιρεστε και να τον καναρωνετε να μεγαλωνει!!!!
Ο χρήστης Yianna Panou είπε…
Να σας ζήσει ο Νεοφωτιστος. Την Χάρη του Αγίου Δημητρίου να έχει πάντα στο πλευρό του!
Ο χρήστης Γιάννα είπε…
σας ευχαριστω πολυ κοριτσια!!!!
Ο χρήστης Peloma BoQ είπε…
Καλό μήνα...Να σας ζήσει ο Δημήτρης πάντα ευτυχισμένος!!!
Ο χρήστης Γιάννα είπε…
ευχαριστω πολυ :-)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Έδεσσα την άνοιξη!!

Απόκριες με το μικρούλη μου

Το δικό μας Ουράνιο τόξο