ο Καρδούλης μου



Πως γίνεται να μην τον αποκαλώ καρδουλη;; Αφού ακόμη και τα τσισακια τα κάνει σε σχήμα καρδιάς.
Μήπως φταίει που μπήκε ο Φεβρουάριος , ο πιο μικρός και αγαπησιαρικος μήνας του χρόνου και βλέπω παντού καρδούλες?
Μήπως είναι που άρχισε να με αγκαλιάζει με τον τρόπο του;


Είναι που όταν κλαίει λέει μα... και εγώ ακούω μαμά? 
Είναι που τα στρουμπουλά του χερουδάκια με χαϊδεύουν στο μάγουλο την ώρα που θηλάζει?

Ότι και αν είναι εγώ δηλώνω ερωτευμένη με αυτό το μικρό ανθρωπάκι μου. Που με ξυπνάει τα βράδια, και τα πρωινά από τη αϋπνία δε βλέπω μπροστά μου, και μετά μου γελάει ναζιάρικα μισοκλείνονοτας τα ματάκια του.Πως μπορώ να μην λιώσω από όλα αυτά τα συναισθήματα που μου βγάζει αυτό το πονηρό, ναζιάρικο και φαφούτικο γελάκι;







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απόκριες με το μικρούλη μου

Έδεσσα την άνοιξη!!

Το δικό μας Ουράνιο τόξο