Καλημέρα!!

Σήμερα μπορώ να πω πως είμαι κάπως καλύτερα...Από την Κυριακή ξεκίνησα με ένα πονόλαιμο που εξελίχθηκε σε μπούκωμα και δέκατα..Το ίδιο και ο άντρας μου.Ήμασταν και οι 2 χάλια.
Την νύχτα δεν μπορούσα να κλείσω μάτι.Δεν μπορούσα, να αναπνεύσω..Είχα την δύσπνοια λόγω εγκυμοσύνης αλλά με το μπούκωμα μαζί ένιωθα ακόμη χειρότερα. Τρίτη καθίσαμε σπίτι και οι 2 με τσάι σούπες και εισπνοές με ευκάλυπτο και από χθες η κατάσταση έχει βελτιωθεί!!
Πιο πολύ φοβήθηκα για το μωρό και ακόμη ανησυχώ γιατί νομίζω πως ταλαιπωρείται πολύ όταν εγώ βήχω συνέχεια και φταρνίζομαι .Και ο γιατρός μου λείπει σε άδεια αυτή την εβδομάδα.Όταν τον πήρα τηλέφωνο μου είπε η γραμματέας του να επικοινωνήσω με ένα συνάδελφό του, μου κάνει εντύπωση που δεν μου έδωσε ένα κινητό του. Δηλαδή εάν ήταν κάτι πιο σοβαρό από ένα κρυολόγημα? Πήγαμε στο ικα  χωρίς ραντεβού να μας δώσει κάποιος γιατρός μια συμβουλή, δηλαδή τι μπορώ να πάρω για το μπούκωμα και για τον λαιμό...Έλειπαν όλοι και ο γυναικολόγος μου είπε να πάω σε εφημερεύον νοσοκομείο.. Δεν πήγαμε .Εκεί η αναμονή είναι 8-9 ώρες, και ορθοστασία ανάμεσα σε τόσους άλλους άρρωστους χειρότερα θα γινόμουν σίγουρα.
Πάντα εγώ όσες φορές είχα γρίπη- συνάχι το περνούσα με τα κλασικά γιατροσόφια αλλά τώρα φοβήθηκα γιατί δεν είμαι μόνη..



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απόκριες με το μικρούλη μου

Έδεσσα την άνοιξη!!

Το δικό μας Ουράνιο τόξο