21 εβδομάδα κύησης..

Ακόμη κανένας δεν καταλαβαίνει πως είμαι έγκυος!! Μόνο όσοι με ξέρουν και τους το είπα.Και αυτοί συνεχώς μου λένε πως δεν έχω καθόλου κοιλίτσα ακόμη και πως δεν φαίνεται...
Την επόμενη εβδομάδα είναι ο μεγάλος υπέρηχος και ανυπομονώ να δω το μωρό πως είναι και πως μεγαλώνει γιατί με αυτά που μου λένε έχω αγχωθεί!

Εγώ πάλι νιώθω πολύ έγκυος!!Νιώθω πρησμένη και άρχισα να δυσκολεύομαι λίγο στις κινήσεις μου και στην αναπνοή.Τα βράδια δεν μπορώ να κοιμηθώ με λιγότερο από 2 μαξιλάρια.Στην συνέχεια με βλέπω να παίρνω και τρίτο..ίσως και τέταρτο!!
Είμαι πολύ χαρούμενη όμως.Από κιλά έβαλα μόνο 3.!!Να δούμε τι θα πει και ο γιατρός μας!Τους πρώτους 3 μήνες είχα συνέχεια ναυτία και αυτό μου προκαλούσε κακή διάθεση και δεν μπορούσα να φάω σχεδόν τίποτα. Τώρα ευτυχώς αυτό πέρασε και μαζί με την άνοιξη που έρχεται η διάθεσή μου έχει φτιάξει αρκετά και η όρεξή μου επανήλθε!!!
Ελπίζω να συνεχίσει έτσι και πιστεύω πως θα πάνε όλα καλά!!

φιλάκια!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απόκριες με το μικρούλη μου

Έδεσσα την άνοιξη!!

Το δικό μας Ουράνιο τόξο