το 2016 μου


Το 2016 για μένα θα είναι πάντα ένας χρόνος λατρεμένος . Γιατί αυτόν τον χρόνο ήρθε ο πελαργός και μου έφερε στην αγκαλιά μου τον Δημητρακη μου και έγινα μαμά!! Μισό χρόνο έγκυος κι άλλο μισό μαμά!!! Τι πιο ωραίο μπορεί να σου φέρει ένας χρόνος;
Συναισθήματα πολλά με καινούριο νόημα πλέον. Αγάπη. Χαρά .Συγκίνηση .Αγωνιά. ΦΟΒΟΣ μια λέξη που παίρνει άλλη διάσταση όταν γίνεσαι γονιός.

Αυτόν τον χρόνο που είχα άδεια λόγω εγκυμοσύνης και μητρότητας ήταν η πρώτη φορά που είχα χρόνο να ασχοληθώ με πράγματα που μ αρέσουν. Είχα χρόνο να είμαι στο σπίτι. Το οποίο με έβλεπε πριν μόνο λίγες ώρες μέσα στη μέρα. Νοικοκυρευτηκα λίγο παραπάνω. Έψαξα και έμαθα καινούριες συνταγές. Ασχολήθηκα με το πλέξιμο, τις χειροτεχνίες και τις χειροποίητες κατασκευές. Διάβασα αρκετά βιβλία. Κάναμε περισσότερα πράγματα μαζί με τον Κώστα και μετά που γέννησα και με το μωρό οι 3 μας.
Απόλαυσα περισσότερο από κάθε προηγούμενη χρονιά,  όλες τις εποχές χωρίς να γκρινιάζω για το κρύο το χειμώνα , για τη ζέστη το καλοκαίρι, για την βροχή.. Απόλαυσα περισσότερο τις γιορτές του χρόνου,την οικογένεια μου..ακόμη και την παρέα με τον εαυτό  μου, βαζοντας σε σειρά σκόρπιες σκέψεις και συναισθήματα.

 Κάτι που ήθελα χρόνια να κάνω επίσης ήταν να φτιάξω ένα μπλογκ να μπορώ να μοιράζομαι με εσάς όλα όσα βιώνω.
Το μπλογκ αυτό ξεκίνησε στις αρχές του 2016 και περισσότερο  ασχολήθηκα με αυτό μετά την γέννηση του Δημητρη, τότε που πήρα τον τίτλο μαμακούλα, και άρχισε και το μπλογκ να παίρνει την τελική του μορφή.
Μαμακούλα λοιπόν είναι μια λέξη που όσες φορές  την ακούω νιώθω να ξαναζωντανευουν όλα τα πρώτα συναισθήματα μετά τη ΓΕΝΝΗΣΗ του γιου μου. Ο Κώστας με αποκαλεί έτσι  με ένα τρόπο γλυκό και λίγο χιουμοριστικο, από όταν γέννησα και μετά. Αυτη τη λέξη τη λατρεύω, όπως και τον τρόπο που την λέει ο Κώστας. Γιαυτό και έδωσα στο μπλογκ μου αυτόν τον τίτλο.
Το 2016 κύλησε ομαλά, κύλησε γρήγορα  και έφερε  αλλαγές στις ζωές μας. Μεγάλωσε η οικογένεια μας και μεγαλώσαμε και εμείς λίγο παραπάνω. Είδαμε την ζωή με άλλη ματιά. Γνωρίσαμε την αγάπη αλλιώς. Και αυτό σε αλλάζει.

Το 2017 εύχομαι να φέρει υγεία, πολλές ευτυχισμένες στιγμές στην καθημερινοτητα μας και την ικανότητα  να τις βλέπουμε και να τις ζούμε και όχι να προσπαθούμε να τις στριμώξουμε σε λίγες μέρες τον χρόνο. Εύχομαι κάθε μέρα ευτυχία..Να μπορούμε να βλέπουμε τα πράγματα λίγο πιο χρωματιστά 

Καλή χρονιά.!!!







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απόκριες με το μικρούλη μου

Έδεσσα την άνοιξη!!

Το δικό μας Ουράνιο τόξο