Στο άλλο μου μισό

Σε λατρεύω.
Για όλα τα όνειρα που κάνουμε μαζί.
Για όλα τα σχεδια που κάνουμε για τα σαββατοκυριακα.
Για όλα τα πράγματα που κάνουμε παρέα.
Για τις αγκαλιές σου, που είναι θεραπευτικές, αναγκαίες.
Για τις λύσεις που βρίσκεις σε όλα μου τα προβλήματα.
Γιατί με προσέχεις μην κρυώσω.
Γιατί μου φέρνεις νερό να πιω συνέχεια,χωρίς να στο ζητήσω..
Γιατί με κάνεις και γελάω..😀😁
Γιατί με σκεπάζεις κάθε πρωί. Γιατί καταλαβαινομαστε.
Γιατί πάντα έχουμε τόσα να πούμε.
Για την δύναμη που μπορείς να μου δώσεις.
Για την κατανόηση και στήριξη σου σε όλα.
Για όλες τις μικρές λεπτομέρειες που νοιάζεσαι.

Για τον γιο μας που κοιμάται ήρεμος στην αγκαλιά μου αυτή τη στιγμή, αυτό το λατρεμένο ανοιξιάτικο απόγευμα. Για αυτά και άλλα τόσα .
Για όλα όσα είσαι..σε λατρεύω..
💓💕💖💟💝💑




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απόκριες με το μικρούλη μου

Έδεσσα την άνοιξη!!

Το δικό μας Ουράνιο τόξο