Έγινες 3!!!

Σε βλέπω να κοιμάσαι στον καναπέ και παρατηρώ τα ποδια σου που μεγάλωσαν πολύ..
Κοιτάζω το ρολόι που δείχνει 3.00 και θυμάμαι πως τρία χρόνια πριν ακριβώς είχα κοιτάξει το ρολόι στην αίθουσα τοκετών και μας είχαν πει τέλεια διαστολή. Σε λίγο θα βλέπαμε. Ήταν 3.00. Έβγαλα φωτογραφία τον μπαμπα σου . Ήταν ανυπόμονος και συγκινημενος.
Μια μέρα με χαρά και ανυπομονησία να σε γνωρίσουμε.
Τρία χρόνια στην ζωή μας, μας γεμίζεις την κάθε μέρα ευτυχία. Όλοι σε αγαπάνε πολύ. Είσαι αξιολατρευτρος. Είσαι η χαρά της ζωής μας .
Σε λατρεύουμε.
Σε κοιτάζω και σκέφτομαι πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός και το μικρό μας μωράκι έγινε ένα μικρό αγοράκι που μιλάει παίζει τρέχει ,έχει κάνει τους πρώτους φίλους του στο πάρκο και αρχίζει να κάνει αρκετά πράγματα πλεον χωρίς την βοήθεια μου.
Τα βράδια όμως κοιμάσαι στην αγκαλιά μου και μόνο τότε ηρεμούμε και οι δύο και νιώθω πως είσαι ακόμη το μικρό μου μωράκι.
Να τα εκατοστήσεις παιδάκι μου χρυσό. Να γινεις ένας ευτυχισμένος και χαρούμενος άνθρωπος με υγεία μέχρι τα βαθιά γεράματα. Να σε χαιρόμαστε να σε καμαρώνουμε και να σε λατρεύουμε.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απόκριες με το μικρούλη μου

Έδεσσα την άνοιξη!!

Το δικό μας Ουράνιο τόξο