Καλη χρονιά

Καλή χρονιά σας εύχομαι με υγεία κ ευτυχία.
Πέρασαν ήδη 10 μέρες στο νέο έτος.Μολις πήρα το πρώτο μου ρεπό και βρήκα λίγο χρόνο για να χαλαρώσω.
Πέρασαν και αυτές οι γιορτές γρήγορα γρήγορα. Ειδικά εάν δουλεύεις περνούν νεράκι οι μέρες. Ομορφα και οικογένειακα. Ο Δημήτρης τις χάρηκε αν και ακόμη δεν καταλαβαίνει και πολλά άλλα χαζευε το δεντράκι και  γενικά όλα τα λαμπάκια που αναβοσβηναν μέσα κ έξω από το σπίτι.
Στήθηκε και ένα χριστουγεννιάτικο πάρκο στην κεντρική πλατεία και ήταν τόσο ωραία. Ο Δημήτρης ενθουσιάστηκε και δεν ήθελε να φύγουμε. Και εγώ εντυπωσιαστηκα γιατί ήταν φανταστικά κ δεν περίμενα σε μια συνοικία  της Θεσσαλονίκης να υπάρχει κάτι τέτοιο την ίδια στιγμή που στην Αριστοτέλους δεν είχε τίποτα αξιόλογο. Ελπίζω να το κρατήσουν και του χρόνου..Απλά υπέροχο.

Τώρα κοιμάται στην αγκαλιά μου κ με κρατάει σφιχτά απο τη μπλουζα.Απεναντι βλέπω να αναβοσβηναν κάποια λαμπακια που ακόμη δεν τα φύλαξαν για του χρόνου..  Παγώνω τον χρόνο..Λίγο ακόμη Χριστούγεννα λίγη ακόμη αγκαλιά .Όσο πιο πολύ γίνεται πριν μεγαλωσει κ αναζητώ αυτα τα σιωπηλά απογεύματα που κοιμάται στην αγκαλιά μου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απόκριες με το μικρούλη μου

Έδεσσα την άνοιξη!!

Το δικό μας Ουράνιο τόξο