Βαφτίσαμε τη μπέμπα μας!!

 Δέσποινα το είπαμε το κορίτσι μας!!! 

Μεγάλη μέρα για όλους μας! Την περιμέναμε τόσο καιρό και ετοιμαζόμασταν με χαρά. Ευτυχώς ο καιρός βοήθησε και ήταν όλα τόσο υπέροχα όσο τα είχα ονειρευτεί.


Το Δεσποινάκι μας δεν έκλαψε, γελούσε κ έλεγε αγού στο νονό της.!! Ο Δημήτρης ήταν πολύ χαρούμενος και δεν σταμάτησε να γελά κ να τρέχει στο προαύλιο της εκκλησίας μετά τη βάφτιση.
Ήταν υπέροχη μέρα .
Ευχαριστώ πολύ όσους ήταν δίπλα μας και χάρηκαν με τη χαρά μας. Ευχαριστώ πολύ όσους έκαναν τη μερα μας ακόμη πιο χαρούμενη
Τώρα επιστρέψαμε στους φυσιολογικούς ρυθμούς τής καθημερινότητας ,με το Δημήτρη στο σχολείο του και εγώ με τη Δέσποινα σπίτι. 
Δεν θέλω να περνάει τόσο γρήγορα ο καιρός. Θέλω να απολαύσω το Δέσποινακι μου κυρίως τώρα που έχω άδεια μητρότητας, μέχρι να γυρίσω πίσω στη δουλειά.
Θυμάμαι πόσο μου έλειπε ο Δημήτρης όταν γύρισα στη δουλειά και ξέρω τώρα πόσο πόσο πολύ θα μου λείψουν οι στιγμές που περνάω τώρα μαζί τους στο σπίτι..
Χθες ήταν και τα γενέθλια του αντρουλη μου. Να τον έχει Θεός πάντα καλά να χαιρόμαστε τα παιδάκια μας. ❤️❤️
Γιορτάσαμε οι 4 μας. Και φτιάξαμε μαζί με το Δημήτρη μια ωραία κάρτα γενεθλίων που την διακόσμησαμε με αυτοκόλλητα!!
 






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απόκριες με το μικρούλη μου

Το δικό μας Ουράνιο τόξο

Έδεσσα την άνοιξη!!