Γλυκιά Αναμονή!

Δεν γράφω συχνες αναρτήσεις. Η τελευταία μου ήταν περίπου ένα χρόνο πριν.

Είχαμε και πάλι καραντίνα λόγω κορονοιου. Έτσι και φέτος. Πλησιάζει το Πάσχα και μετά από αυτό περιμένουμε να κρατήσουμε στην αγκαλιά μας το κοριτσάκι μας.!!
Μια εγκυμοσύνη αναπάντεχη!! 

Ξεκίνησε η πρώτη σχολική χρονιά το Σεπτέμβρη για τον Δημήτρακη μας. Όλα ασυνήθιστα. Τα παιδιά με μάσκες και αντισηπτικό!! Οι γονείς από έξω.!! Ακόμη δεν έχω δει πως είναι μέσα μέσα το υπέροχο σχολείο μας . Οι τάξεις που κάνουν μάθημα και τα παιχνίδια των παιδιών. Όλα τα μαθαίναμε από τις περιγραφές τους!
Είχα τρομερό άγχος πως θα παει η σχολική χρονιά ,και αν θα αρέσει στο Δημήτρη που πρώτη φορά έφευγε από το σπίτι, που δεν εδωσα σημασία στην καθιστεριση περιόδου.. Πέρασαν μέρες όμως και αποφάσισα να κάνω μια χοριακη να δω τι γίνεται. Και το αποτέλεσμα ήταν θετικό!!!! Ήταν τόσο ξαφνικό γιατί δεν το περιμέναμε. Μετά από δύο εγκυμοσύνες που κατέληξαν σε αποβολή δεν επιδιώκαμε εγκυμοσύνη ,οπότε ξαφνιάστηκαμε και χαρήκαμε βέβαια!!
 Αλλά η εγκυμοσύνη μετά από απώλειες είναι τόσο αγχωτική και δύσκολη. Ξεκινήσα άμεσα εξετάσεις ,ενέσεις κ χάπια και συχνή παρακολούθηση. Ήμουν ήδη 7 εβδομάδων όταν έκανα τη χοριακη.
Κάθε μέρα αγωνία και ανυπομονησία για κάθε ραντεβού. Να ακούσουμε ότι είναι εκεί κ είναι καλά.
Πλησιάζει ο καιρος να γεννήσω και ακόμη δεν το έχω συνειδητοποιήσει..
Ο Δήμητρης είναι πάρα πολύ χαρούμενος και ανυπομονειννα γνωρίσει την αδερφή του!! Και αυτό μου δίνει ακόμη πιο μεγάλη χαρά. Περισυ το καλοκαίρι ξυπνησε ένα πρωί και μου είπε" να κάνεις ένα νινι και να είναι κοριτσάκι"
Και όταν στην αυχενική διαφάνεια η γιατρός μου είπε πως πιστεύει ότι είναι κοριτσάκι χάρηκα πολύ και συγκινήθηκα!!! Είναι σαν να το παραγγείλε ο Δήμητρης από το Θεό.
 Τώρα τα μάθημα γίνονται διαδίκτυακα,και αύριο θα είναι το τελευταίο μάθημα γιατί ακολουθεί μετά το Πάσχα. Μετά το Πάσχα λένε ότι θα ανοίξουν ξανά τα σχολεία. 
Όσο κράτησαν τα διαδικτυακά μαθήματα απολαύσαμε το υπέροχο μάθημα νηπιαγωγείου μαμάδες και παιδιά. Είχαμε την ευκαιρία να ακούσουμε όλα αυτά τα υπέροχα που τους δείχνει η Δασκάλα. Κάθε μέρα ανυπομονώ κ εγώ μαζί με το Δημήτρη να συνδεθούμε με το μάθημα ,να δει τα παιδιά και να κάνουμε τις ασκήσεις και τις χειροτεχνίες που τους δείχνει η κυρία τους με πολύ όρεξη. Βλέπω κάθε μέρα μπροστά μου το παιδί μου να βελτιώνεται στη ζωγραφική στα γράμματα και στις χειρότεχνιες και καμαρώνω τόσο πολύ!!! Δεν σας κρύβω πως μαρεσε όλο αυτό !! Με τη κατασταση της πανδημίας και λόγω εγκυμοσύνης εμείς δεν τον στείλαμε για δύο μήνες στο σχολείο. Και χαρήκαμε όταν έστω κ διαδικτυακά βρεθήκαμε πάλι όλοι μαζί.
Φέτος κέρδισα κιαλλο χρόνο αποκλειστικά με το Δημήτρη. Του χρόνου εύχομαι να είναι όλα καλύτερα και το Σεπτέμβριο που θα παει στα μεγάλα νήπια να υπαρχει μια κανονική ροή και πάνω από όλα υγεία και όχι πλέον ο φόβος της πανδημίας.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απόκριες με το μικρούλη μου

Το δικό μας Ουράνιο τόξο

Έδεσσα την άνοιξη!!