Τα πρωτα γενέθλια! !ενας χρονος μαμακουλα!!

Περασαν και τα πρωτα μας γενεθλια.!! Ενας ολοκληρος χρονος με το ζουζουνι μας.Ενας χρόνος  μαμα! Υπεροχος χρονος ολο αγκαλιες μετο μωρακι μου. Ποσο γρηγορα περναει ο καιρος.. Και ποσα πραγματα ζησαμε ολοι μαζι σαν οικογένεια. Καποιος να σταματησει λιγο τον χρονο ρε παιδιά.. να διαρκεσει ακομη λιγο η αγκαλια με το μωρο, το γελακι του το δυνατο οταν ξεκαρδιζεται. Λιγο ακομη γιατι δεν προλαβαινω να τα χορτασω..

Λογω της μετακομισης δεν μπορεσαμε να κανουμε κατι ιδιαιτερο για τα πρωτα του γενέθλια. Η γιορτουλα μας εγινε στο σπιτι των γονιων μου γιατι το δικο μας ηταν σαν βομβαρδισμενο τοπιο. Πηραμε μερικα μπαλονια και παραγγειλαμε μια τουρτιτσα. Απο το μεσημέρι  μαζι με την μαμα μου φτιαξαμε 2 σπανακοπιττες κ τυροπιττακια. Στολισαμε τα μπαλονια και έτοιμοι  για να βαλουμε το κερακι μας και να κανουμε το πρωτο φουυυυ!!

Ο Δημητρης ενθουσιαστηκε με τα μπαλονια και προσπαθούσε να τα πιάσει. Αλλά  όλο του εφευγαν απο τα χέρια και αυτός μπουσουλουσε γρήγορα απο πίσω γελοντας δυνατά.

Αυτο το γέλιο είναι που μου δίνει δύναμη. Οταν  γελαει  ξέρω  ότι είναι  καλά και ειμαι κ εγώ καλά. Αναρρωνει από την επέμβαση και παίζει όσο πιο πολύ μπορεί με τα παιχνίδια του. Να αναπληρωσει  το χρόνο που ήταν  περιορισμένος.

Μετακομισαμε επιτέλους  και προσπαθούμε να συμμαζεψουμε ενα σπιτι οπου επικρατεί  το απόλυτο χαος. Σιγα σιγα καθε μερα μεχρι να τακτοποιηθουμε και να βρούμε τους ρυθμούς μας. Να ξεκουραστουμε ολοι κ να ανακαλυψουμε την νέα μας γειτονιά.
Και του χρονου να κανουμε το παρτυ του Δημητρη στο σπιτι μας με πολλα μπαλονια.!!

Σχόλια

Ο χρήστης Ελπίδα - two boys and hope είπε…
Πολύχρονος και γερός!! Να τον χαίρεστε και να τον καμαρώνετε!!
Ο χρήστης Γιάννα είπε…
Ευχαριστώ πολυ Ελπιδα μου!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Έδεσσα την άνοιξη!!

Απόκριες με το μικρούλη μου

Το δικό μας Ουράνιο τόξο