36 εβδομαδα εγκυμοσυνης!!!

Έχω τόσο καιρό να γράψω...
Η εγκυμοσύνη μου πλησιάζει στο τέλος και εγώ νιώθω παράξενα,,!!

Το δωμάτιο έτοιμο και πανέμορφο.!! Ο μπαμπάς μου έβαψε τα παλιά έπιπλα από το δωμάτιο μου,και είναι σαν καινούργια!!! Σε ουδέτερο χρώμα άσπρο με κίτρινο!! 

Εγώ είμαι μια χαρά!!!Η κοιλία μεγάλωσε και το μωράκι είναι 2400gr !!
Έχει πολυυυυ ζεστή άλλα τη παλεύω μια χαρά!!!
Είμαι πολύ χαρούμενη!!!Με τον άντρα μου πάμε παρέα σε σεμινάρια θηλασμού και μητρότητας!!   Μ αρέσει που με συνοδεύει σε όλα αυτά!!! 
Πέρα από αγωνία και άγχος που είχα όλη αυτή την περίοδο απόλαυσα την εγκυμοσύνη μου. Σε κάθε στάδιο !!! Όλους τους υπερήχους όλες τις εξετάσεις γενικά όλη την διαδικασία.Κάθε κινησούλα του μωρού, που από μικρά φουσκωματάκια έγιναν μεγάλες κινήσεις που κάνουν όλη την κοιλιά μου να κουνιέται!!Είναι πολύ αστείο!!Και μαρέσει που όλα αυτά τα χαιρόμαστε μαζί!!

Τώρα μπήκα στην τελική ευθεία...και όπως κάθε πράγμα που φτάνει στο τέλος δημιουργεί μια αίσθηση νοσταλγίας έτσι και τώρα ...νιώθω πως όλα αυτά θα μου λείψουν.

Όλοι περιμένουν με ανυπομονησία το μωρο!! Ανυπομονούμε να το γνωρίσουμε!!!!
Κάθε μέρα είναι μέρα τοκετού τώρα και εγώ προσπαθώ μέχρι να έρθει η ώρα αυτή να απολαύσω όλα όσα αγαπώ να κάνω στην ζωή μου μέχρι τώρα!
Ασχολούμαι με το πλέξιμο , με τα κοσμήματα, ξεκουράζομαι και ψυχολογικά και από το άγχος της καθημερινότητας που έχει κανείς όταν δουλεύει. Διαβάζω βιβλία από την βιβλιοθήκη και συμμετέχω σε σεμινάρια που γίνονται κατά καιρούς με θέμα το κόσμημα και τις δημιουργίες!! Πράγματα που πριν δεν μπορούσα να κάνω γιατί με την δουλειά μου δεν βόλευε ποτέ το πρόγραμμα.

Κούρεψα και το κουνέλι μου γιατί με τόση ζεστη και αυτό υποφέρει και μετά δεν θα έχω τον χρόνο να ασχοληθώ όπως τώρα


Βαλίτσα έτοιμη λοιπόν...


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Έδεσσα την άνοιξη!!

Απόκριες με το μικρούλη μου

Το δικό μας Ουράνιο τόξο