Καλημερα!!!!

Σάββατο του Λαζάρου σήμερα..Πλησιάζει το Πάσχα,  μία εβδομάδα έμεινε μόνο..
Ο καιρός σχεδόν καλοκαιρινός!!Μακάρι και την άλλη εβδομάδα να είναι έτσι που θα μαζευτούμε οικογενειακώς για ψήσιμο!!

Έφτασα την 27η εβδομάδα!!Το μωράκι είναι περίπου ένα κιλό!Διπλάσιο βάρος από τον προηγούμενο μήνα !!Μπήκα δηλαδή στον 7ο μήνα. Περνάει ο καιρός, 

Για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια δεν δουλεύω ,έχω άδεια. Ασχολούμαι πραγματικά με κάτι που μ αρέσει πολύ. Φτιάχνω κοσμήματα. Χθες έφτιαξα και τα πρώτα μου δαχτυλίδια!!Μακάρι να γινόταν να κάνω το χόμπι μου επάγγελμα!! Με γεμίζει πολύ αυτό που κάνω!!




Ο μπαμπάς μου είδε το καιρό που είναι καλός και βάφει εδώ και μία εβδομάδα κάποια επιπλάκια που είχαμε για το παιδικό δωμάτιο. Πιστεύω θα γίνει πολύ ωραίο. Εμείς ακόμη δεν καταλήξαμε σε κρεβάτι και καρότσι. Αλλά πιστεύω μέχρι τέλος Μαΐου θα ναι όλα έτοιμα!! 

Καλό Σαββατοκύριακο!!!!
Φιλάκια!!



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απόκριες με το μικρούλη μου

Έδεσσα την άνοιξη!!

Το δικό μας Ουράνιο τόξο