οταν κοιμάται..

Ζω μια πολύ ευτυχισμένη περίοδο στη ζωή μου.Αλλά ταυτόχρονα μια περίοδο με έντονο στρες.
Προσπαθώ να απολαμβάνω κάθε δευτερόλεπτο της ημέρας με το μωρό μου.Το βλέπω να μεγαλώνει σιγά σιγά. Θέλω να είμαι συνέχεια κοντά του και να του προσφέρω την αγκαλιά μου, τη φροντίδα μου,το γάλα μου. Θέλω να νιώθει ασφάλεια και να είναι ήρεμος ακόμη και όταν κοιμάται.
Εχει αρχισει να πιάνει με τα χεράκια του πράγματα που του δίνουμε ή που έχει κοντά του.Φωνάζει δυνατά χαρούμενος, και γελάει.. Λέει μαμ, αμ, αμου αμπου αγου και λιώνω η μάνα..(που να πει και μαμά)
Οταν αποκοιμιέται πάνω στον ώμο μου, δεν θέλω να κουνηθώ καθόλου να μην τον ξυπνήσω. Μαρέσει απλά να τον κρατάω και να τον νιώθω να αναπνέει έτσι απαλά, βγάζοντας που και που κάποιον ελαφρύ αναστεναγμό.Αυτές οι στιγμές είναι μοναδικές..Θέλω να τις κρατήσω για πάντα ζωντανες μέσα στο μυαλό μου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απόκριες με το μικρούλη μου

Έδεσσα την άνοιξη!!

Το δικό μας Ουράνιο τόξο